środa, 18 lutego 2009

Wyróżnienie :) x2

Po chorobie nadrabiam zaległości i zaczynam od wyróżnień, które otrzymałam od Costy i od Peninia Art


Moje ego czuje się miło połaskotane ;) dziękuję dziewczyny :))

A oto zasady przyznawania wyróżnienia:
1. Wstawić logo na blogu.
2. Wstawić link do osoby, która wyróżniła mój blog.
3. Nominować 7 kolejnych blogów.
4. Wstawić linki do tych blogów.
Ponieważ zasady oby wyróznień są prawie takie same to ja pozwolę sobie nominować następujące Panie/Panienki/Damy do obydwu wyróznień jednocześnie:
- oczywiście Costę,
- Agnieszkę,
- Jolcię,
- Annę-Marię,
- Pasiakową,
- Eight
- Magdę z Tolcią

3 komentarze:

Costa pisze...

;* dziękować serdecznie maj dirr
a teraz weź Ty sie za robote bo pustki na blogu masz !!!! Gdzie psi album ???? Gdzie jakieś scrapy ???? Chyba się do Ciebie przejade ii wyłomtam plecki !!!!

Magda pisze...

o rany, rany, rany!!!
nic nie wiedzialam, netu nie miałam!
a teraz wypieki na twarzy mam :))))
dziękuję pięknie :D

Magda pisze...

a chodzi o creative, tak?
bo chcę wstawić wyróżnienie u nas... :)